Зустрічі зі стейкголдерами

24 листопада 2021 року відбулася онлайн зустріч здобувачів спеціальності 242 Туризм та науково-педагогічних працівників з керуючим заміським рестораном Kommuna Kitchen при бутік-готелі Bobritsa Dacha, випускником КНЛУ, магістром з туризмознавства Денисом Майданником. Захід було організовано за підтримки директора музею Київського національного лінгвістичного університету Олени Комової.

Під час зустрічі поговорили про те, як змінювалася загальна концепція розвитку ресторанного господарства впродовж останнього десятиліття; про сучасні напрями ресторанної діяльності: три хвилі зародження кав’ярень, переорієнтацію закладів на роботу з новим продуктом, застосування новітніх стандартів обслуговування; про останні тенденції розвитку ресторанного бізнесу в період пандемії  COVID-19.

Окрему увагу приділили обговоренню загальних та фахових компетентностей, необхідних випускникам спеціальності 242 Туризм для успішного працевлаштування та кар’єрного зростання в індустрії гостинності.

Обговорили перспективи подальшого співробітництва, а саме можливості проведення практичних занять з дисциплін «Організація готельного господарства», «Організація ресторанного господарства» на базі  ресторану Kommuna Kitchen та бутік-готелю Bobritsa Dacha, а також проходження технологічної та виробничої практики здобувачів, які навчаються за освітніми програми Туристичне обслуговування (перший (бакалаврський) рівень вищої освіти) та Туризмознавство (другий (магістерський) рівень вищої освіти) в цих закладах.

_________________________________________________________________________________

28 жовтня здобувачі вищої освіти факультету туризму, бізнесу і психології КНЛУ стали учасниками майстер-класу фінансового директора туроператорської компанії «АНГА Тревел» Ірини Цонди.

       «АНГА Тревл», працюючи більше 10 років на ринку туризму, в основному займається внутрішніми подорожами по Україні. Робить це творчо, ініціативно, маючи в своєму доробку чимало авторських програм, які для фірми є досить рентабельними.  

Для здобувачів почути цінний досвід особливо важливо ще й тому, що тематика майстер-класу співзвучна з питаннями таких навчальних дисциплін, як «Організація туристичних подорожей», «Технологія та організація туристичної діяльності», «Туроперейтинг» .

Під час зустрічі здобувачам розповідали особливості щодо проектувальної, технологічної роботи та схеми роботи з постачальниками послуг по підбору туру; схеми туроператора, що визначають процеси організації туристичних подорожей і комплексного туристичного обслуговування.

        Усім було цікаво і досить повчально!

_________________________________________________________________________________

7 жовтня 2021 р. здобувачі ОП стали учасниками онлайн-зустрічі з директором туристичної фірми «Супутник», доцентом КНЛУ Віктором Зінченком та президентом туристичної компанії «Гамалія», Головою Всеукраїнської асоціації туроператорів Ігорем Голубахою.

  • Що турбує туристичну галузь сьогодні і які її майбутні перспективи?
  • Сучасний менеджер туризму і його професійні якості?
  • COVID, рентабельність та вимоги ринку праці до випускників  спеціальності 242 Туризм?

Це далеко не повний перелік питань, які піднімалися під час онлайн-зустрічі зі студентами.

Доречно зауважити, що це не перший подібний досвід, що ініціюється кафедрою психології та туризму та факультетом туризму, бізнесу і психології. Попередньою гостею студентів стала директорка туристичної фірми «Делфа тур» Світлана Шатіліна з її авторським курсом «Пульт управління».

Попереду нові зустрічі із стейкхолдерами.

————————————————————————————————————–

08 жовтня 2021 р. відбулася зустріч здобувачів кафедри психології та туризму, які навчаються за ОП Туристичне обслуговування, з випускницею КНЛУ, магістром з туризму,  сертифікованим гідом перекладачем, співзасновницею «LK Events» Катериною Буджема.

Катерина поділилася зі студентами власним досвідом створення туристичних стартапів у сучасних українських реаліях, пригадала студентські роки і ті важливі компетентності, які вона здобула під час навчання в університеті. Розповіла студентам про свої перші екскурсії, які вона проводила для гостей міста Києва, будучі ще студенткою. З радістю погодилася провести майстер-клас для студентів під час екскурсійної практики. То ж чекаємо нової зустрічі з Катериною!

У квітні 2021 р. в рамках навчальної практики «Вступ до фаху» (керівник – к. геогр.н., доцент кафедри психології, педагогіки і туризму Кучерява Г. О.) студенти І курсу факультету перекладознавства спеціальності 242 Туризм  освітньої програми Туристичне обслуговування зустрілися з регіональним директором компанії ANEXTOUR Анною Воробйовою та менеджером туристичної агенції «Сузір’я тур» Катериною Тимошенко

Під час зустрічей студенти були ознайомлені з потребами та вимогами сучасного ринку туристичної індустрії, особливостями роботи в туристичному бізнесі, психологічними аспектами спілкування з клієнтам. Анна Воробйова поділилася зі студентами секретами побудови успішної кар’єри в сфері туризму, розповіла про можливості стажування та працевлаштування в компанії ANEX TOUR. Катерина Тимошенко акцентувала увагу на професійних компетентностях та особистих якостях менеджера з туризму.

            Студенти відзначили, що проведені зустрічі були надзвичайно цікавими та корисними у практичному сенсі, мотивували їх до подальшого навчання та саморозвитку.

07 травня 2021 р. відбулася online зустріч студентів та науково-педагогічних працівників секції туризму кафедри психології, педагогіки і туризму факультету перекладознавства з представницею туристичного бізнесу, співзасновницею міжнародної компанії «Co founder of travel agency “GoldenMonkey”» Дар’єю Караман.

В атмосфері конструктивного діалогу гостя поділилася зі студентами власним досвідом створення успішного туристичного підприємства, розкрила секрети ведення бізнесу, на власному прикладі показала, як можна досягти вершин професійної кар’єри.

На конкретних прикладах Дар’я Караман переконливо продемонструвала студентам цінність якісної фахової підготовки й можливі шляхи до здобуття визнання у професійному середовищі. Пані Караман поділилася зі слухачами власними думками щодо тонкощів туризму, різноманітними нюансами роботи туристичних операторів та агентів, зокрема йDMC (Destinationmanagementcompany) на прикладі провадження туристичної діяльності на Сейшельських і Мальдівських островах.

Після завершення зустрічі студенти залишили чимало позитивних дописів у чаті.

Марта Білоус, студентка групи Т 01-20: «Сьогодні під час зустрічі з Дар’єю Караман ми послухали дуже цікаву, змістовну доповідь про роботу в туристичній сфері, дізналися різні тонкощі професії, послухали про кар’єрне зростання спікера у цій сфері. Для нас, студентів, такі зустрічі є досить корисними, адже дуже цікаво поспілкуватися з людиною, яка є дійсно професіоналом своєї справи та досягла великих вершин у кар’єрі. Дар’я відповіла на поставлені від студентів запитаннята роз’яснила сутність професії. Велике дякую викладачам за організацію таких зустрічей та можливість побувати на них!» 

Софія Мандрик, студентка групи Т 01а-19: «Дуже дякуємо п. Дар’ї за інформативну лекцію! Особисто я дізналась багато чого цікавого та нового про свою майбутню професію. Сподіваюсь, що у нас буде ще не одна зустріч з пані Дар’єю, де ми зможемо подискутувати на різні, не менш цікаві теми.»

Маргарита Купченкова, студентка групи Т01б-19:«Зустріч із Дар’єю принесла масу задоволення. Дар’я розповіла не тільки про тонкощі туризму, а й показала, які фантастичні можливості на нас чекають! Сподіваємось на довгу співпрацю!”

Науково-педагогічні працівники секції туризму кафедри психології, педагогіки і туризму факультету перекладознавства висловлюють щиру подяку пані Дар’ї Караман за співпрацю та запрошують до подальшого співробітництва у підготовці нової генерації туризмознавців.