16 листопада 2021 р. під керівництвом доцента кафедри психології і туризму к.геогр.н. Кучерявої Г. О. відбулося чергове засідання проблемної групи «Туризм – стиль життя» на тему: «В’їзний туризм в Україні: як зацікавити іноземних туристів?», у якому взяли участь доцент кафедри психології і туризму к.е.н. Кучай О. В., здобувачка ІІ курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 242 Туризм Поліщук Т. О., а також здобувачі І та ІІІ курсів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 242 Туризм, освітньої програми Туристичне обслуговування.

З доповідями виступили здобувачі ІІІ курсу:
Ляховська Діна і Жолудь Вероніка, тема: «ТОП-7 місць в Україні, найпопулярніших серед іноземних туристів».

Коломієць Оксана, Гончаренко Сергій, тема: «Промокампанія “Мандруй Україною”» у контексті розвитку в’їзного туризму.

Котовська Яна, Порвіш Марія, тема: «В’їзний туризм часів пандемії COVID-19: активізація туристичного потоку в Україну з країн Перської затоки».

_Представлені доповіді викликали жваву дискусію серед учасників заходу. Здобувачі долучилися до обговорення проблем в’їзного туризму в Україні. Поділилися власним досвідом подорожування країною та назвали місця, які б порекомендували відвідати іноземним туристам.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Студенти факультету перекладознавства спеціальності 242 Туризм освітньої програми Туристичне обслуговування доєдналися до вебінару «Як і для чого створюють туристичні бренди українські міста»
22 квітня 2021 р. у рамках навчальної практики «Вступ до фаху» студенти І курсу факультету перекладознавства спеціальності 242 Туризм освітньої програми Туристичне обслуговування під керівництвом доцента кафедри психології, педагогіки і туризму к. геогр. н. Кучерявої Г. О. доєдналися до вебінару «Як і для чого створюють туристичні бренди українські міста». Захід був проведений за ініціативи Асоціації індустрії гостинності України. Спікер вебінару – Дмитро Буланов, співавтор айдентик туристичного бренду України, автор проєктів туристичних брендів Запоріжжя, Генічеська, Кам’янка-Бузького, Скадовського району, Черкащини, Приазов’я.




Під час вебінару студенти дізналися, для чого потрібен брендинг території, як створюється айдентика території і як вона працює у якості інструменту просування туристичних брендів. Також студенти ознайомилися з прикладами реалізованих кейсів українських міст і областей.
Отримана інформація є надзвичайно корисною для формування загальних та професійних компетентностей майбутніх фахівців у сфері туризму.
30 квітня 2021 року відбулося засідання проблемної групи «Туризм – стиль життя». Керівник – к.геогр.н., доцент кафедри психології, педагогіки і туризму Кучерява Г. О.
Тема засідання: «Подієвий та гастрономічний туризм: нові можливості та перспективи розвитку в Україні».

У роботі проблемної групи взяли участь здобувачі вищої освіти ІІ та ІІІ курсів спеціальності 242 Туризм, освітньої програми Туристичне обслуговування, а також к.і.н., доцент кафедри психології, педагогіки і туризму Лебедєва І. М.





По завершенню доповідей учасники засідання долучилися до жвавої дискусії стосовно можливостей розвитку гастрономічного туризму в Україні. Здобувачі вищої освіти виступили з ініціативою започаткувати проведення гастрономічного міні-фестивалю на кафедрі в рамках святкування Міжнародного дня туризму.